Thursday, September 17, 2009

Armstrong Elementary School

تو این پست میخوام شما رو 3 سال جلوتر ببرم و از اولین تنبیه خودم تو مدرسه بگم.. آره اون زمان مادرم به سن خوزه رفته بود تا پزشکی بخونه و پدرم هم که مرتب تو سفر بود و من هم با خانواده آقا منصور اینها زندگی میکردم. و در واقع منصور و همسرش گاردینم بودن و البته منم خیلی از این وضعیت خوشحال بودم ،چون هم بازی داشتم و با سام و دنیل و کیت واقعا راحت بودم .در ضمن همسر منصور هم خیلی مهربون بود درست که سخت گیر هم بود و تنبیه هم میکرد ولی واقعا مهربون بود و برام یه جور هایی قابل تحسین بود ، موهای لخت بلند خرمایی لبخندی که رو لب داشت و سینه های درشت و قد کشیده و احترامی که بچه هاش، همسرش و دوستاش بهش میذاشتن بوی عطری که همیشه در کنارش احساس میکردی و مخصوصا زمانی که آدم و بغل میکرد و در آغوش خودش میفشرد همه اینها برام جذاب بود و درضمن مامانم فکر میکرد که من پیش اونها بهتر زبان یاد میگیرم وکلا با جامعه اونها اخت میشم. بگزیم که دست های سنگینی داشت و موقع اسپنک زدن باسن آدم رو لبو میکرد ولی کلا آدم مهربونو با حالی بود... بگزیرم در پست های بعدی بر میگردم و جریانات خونه و تنبیهات خونه رو میگم ولی حالا میخوام جریان اولین اسپنکم رو تو مدرسه بگم در سال دوم ابتدایی.... البته سال اول این اجازه رو ندادن والیدنم ولی سال دوم که کلر منو ثبت نام کرد این اجازه رو داد به مدرسه . ..البته خودمم با این مورد مشکل نداشتم وبه نظرم بهتر از تنبیهات دیگه مثل ماندن تو مدرسه و نظافت کلاس بود چون پدلینگ یه درد و احساس میکردی و تموم میشد ولی بقیه محرومیت ها هم طولانی تر بود زمان بازیتو از دست میدادی و تازه کلرم میفهمید وبد میشد..یادم سال اول کلر هر بار که تو مدرسه برای تنبیه میموندم کلی دعوام میکرد و بعدش دنبال بهانه میگشت تا اسپنکم کنه...انگار که به تنبیهات دیگه اعتقادی نداشته باشه نه اینکه این قانون باشه ها که اگه من تو مدرسه تنبیه شدم باید خونه هم اسپنک شم کلا زن منطقی وخوبی بود ولی اگه یکی دو روز بعد از اون کار بدی هم تو منزل میکردم ..محکم تر میزد یا گاها مجبورم میکرد که شلوارم رو در بیارم که بیشتر دردم بیاد این جملشو دقیقا یادم یه بار که منوبه شدت اسپنک کرد..
If you were a good boy in school you would not get detention in school young boy
You need a more severe punishment this time..
آره خلاصه این اجازه داده شد و ما یک ماه از سال گذشته بود که برای بار دوم دیر رسیده بودیم من و کیت صبح که پاشدیم با سام و دنیل صبحانه خوردیم و عازم مدرسه شدیم . مدرسه نزدیک بود و کلا 5 دقیقه پیاده روی داشت...دم مدرسه که رسیدیم یهو کیت برگشت گفت دفترنقاشیمو جا گذاشتم و دیشب به تو داده بودم..من کیفم رو نگاه کردم و فکر کردم شاید تو کیفم باشه ولی نبود..اونم شروع کرد به قر زدن که تقصیر تو و دست تو بود و اینجور حرفها.... منم راستش یادم نبود که کجا گذاشته بودم این شد که منو کیت قرار شد برگردیم و بقیه ماجرا..
خلاصه رسیدیم مدرسه و رفتیم سر کلاس خانم هوبر معلمه کلاس زنی میانسال و کمی چاق بود.
Mrs Houber: you are late again?
Me and Kate: sorry Mrs Houber.
خانم هوبر یه نگاه تو دفترچش کرد وگفت
Mrs Houber: its the second time for both of you, Go to the principle office after the class...
همچین که اینو گفت فهمیدم که تو دردسر افتادیم و هر کدوم رفتیم سر جامون نشستیم..
خلاصه زنگ تفریح شد و ما به سمت اتاق مدیر خانم آنا ماری رفتیم... تو راه هی کیت میگفت که تقصیرتو بود و من به خاطر تو کتک میخورم و این حرفها و منم راستش یکم احساس گناه و ترس داشتم
تشریفات انجام شد خانم آنا ماری بهمون گفت که میتونید انتخاب کنید بین تنبیه بدنی و یا سه روز نظافت کلاس..که کیت تنبیه بدنی رو انتخاب کرد و منم برای اینکه ازش کم نیارم تنبیه بدنی رو انتخاب کردم.
Mrs Ann Marry: Bend the over and put your hand on the desk young lady
کیت خم شد و دستاشو رو میز گذاشت باسنش به حالت برآمده دراومد.
Mrs Ann Marry: I hope this punishment would be a good lesson for both of you
و شروع کرد به ضربه زدن به باسنش ناخود آگاه من یه گرمای شدیدی حس کردم اطراف پاهام و یه حس خاصی بهم دست داد این حس همیشه با هام بوده و هست یه حس لذت توام با ترس و خجالت.
هرضربه که زده میشد کیت یه آخ میکشید تا این که ضربه ها تموم شد و خانم مدیر به کیت گفت بیاسته.
بعد رو به من کرد و گفت
Its your turn
Put your hand on the desk
منم این کارو کردم ودر پوزیشن تنبیه قرار گرفتم.
و تنبیه شروع شد. ضربه اول رو که زد من بی اختیار از رو میز بلند شدم و دستامو گذاشتم رو باسنم و شروع به مالش کردم
Mr Anna Mary: Just keep in the position..young man
من هم که شک شده بودم برگشتم و نگاهش کردم یهو یه داد سرم زد و دوباره بهم گفت
assume the Possition
منم حاج و واج مونده بودم و بهش نگاه میکردم وباسنم رو میمالوندم
کیت هم بهم اشاره میکرد که دولا شم ولی من راستش اصلا نمیفهمیدم چه اتفاقی داره میافته ولی
تا به خودم بیام دیدم که رو پاهای خانم مدیر خوابونده شدم و دارم تنبیه میشم چون چوب پدل یکم بزرگ بود دیدم چوب رو انداخته و با دمپایی داره به کونم میمکوبه....نمیدونم احساس میکردم حرارت کونم رو داره میسوزونه و یه فشار زیاد ومور مور شدن بین پاهام حس میکردم... خلاصه ضربه ها که تموم شد خانم مدیر منو ول کرد و بهم گفت که وایستم و گفت
I'm sure that you get a good lesson from this punishment
و بهمون گفت که بریم تو سالنم کیت بهن میگفت که خل شدی ها چرا از جات بلند شدی!!!!
منم هیچ جوابی نداشتم جز اینکه سرمو تکون بدم..




10 comments:

  1. چه جالب واقعا اونجا اینطوری تنبیه شدی؟؟؟

    ReplyDelete
  2. man kelase avale rahnamaii boodam ke hodode yek sali majbor shodam khuneye amoye mamanam bemonam chon valedeynam kharej bodan baraye mamoriyat. una in modeli bache hashono kotak mizadan albate un moghe hameye bache hashon bozorg shdoe bodan va kharej boodan amoye mamanam pire marde khoshki bood ke bazneshasteye vekalat bood. man unja yek bar in modeli ba ye shalaghe barik tanbih shodam.

    ReplyDelete
  3. وبلاگ درکونی، اسپنک و تنبیه بدنی
    darkooni.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. مستر ارش هستم 29 از اکباتان استاد فلک ، شکنجه، اسپنک، بانداژ و هارد سکس فقط دختر های تهرانی که رابطه واقعی می خوان زنگ بزنن 09393839536

    ReplyDelete
  5. ارباب و مستر ارش هستم از سعادت اباد استاد فلك، بانداژ، هارد سكس، اسپنك و شكنجه فقط برده ماده براي رابطه حضوري تماس بگيره ٠٩٣٧٣٩٠٩٦٨٥

    ReplyDelete
  6. Omid2619@yahoo.com
    من اسپنک کردن و تربیت کردن و دوس دارم.

    ReplyDelete
  7. شهاب هستم دنبال ازدواج با خانمی ک حس ب اسپنک داشته باشه کافیه ب پیج اینستاگرامم سر بزتید.تهران.
    @shahab_1267

    ReplyDelete
    Replies
    1. پیج ات نیست تو اینستا

      Delete
  8. سلام لينک دعوت گروه تنبيه بدني خاطرات و داستان تنبيه

    ورود براي همه ازاد

    لينک دعوت تلگرام :https://t.me/tanbih_spank_khatere

    خوشحال ميشيم بيايد تا شروع به پست گذاشتن بکنيم

    دورهمي براي علاقه مندان به تنبيه

    ReplyDelete
  9. سلام
    گروه خاطرات تنبیه بدنی برای علاقه مندان به تنبیه
    خاطرات تنبیه اسپنک فلک
    عکس ویدیو و گپ دورهمی
    لینک گپ https://t.me/tanbih_spank_falak

    ReplyDelete