Sunday, September 20, 2009

معاینه فنی کیت بعد از تنبیه در مدرسه!!!!!!!!!!!!

سلام ..امیدوارم که حالتون خوب بوده باشه و از خاطرات من لذت برده باشید
در این پست میخوام ادامه ماجرا رو بعد از تنبیه شدن من و کیت در مدرسه بگم..و
بله اون روز پس از مدرسه به همراه سام و دنیل به خونه برگشتیم و من و کیت قرار گذاشتیم که به کسی در مورد اسپنک شدنمون تو مدرسه چیزی نگیم..خلاصه به خونه رسیدیم و کلیر یعنی مادر اون سه تا و زن پسر دایی بابام سر کار بود..اونها یه خدمت کار داشتن که یه خانم دورگه آفریکن آمریکن بود به اسم آلنا که کارهای خونه رو میکرد ، غذا رو آماده میکرد و خونه رو نظافت میکرد و تا عصری که کلیر بیاد تو خونه میموند..خلاصه رسیدیم خونه وبعد از شستن دست و صورت رفتیم برای ناهار ولی همچین که نشستم رو صندلی که ناهارم رو بخورم یه فشاری به باسنم اومد ودردم گرفت..نگاهم به کیت افتاد که اونم میخواست بشینه و دیدم که موقع نشستن یه اخمی تو چهرش ظاهر شد و فهمیدم که اونم هنوز درد داره...خلاصه ناهار و خوردیم ولی چهره من و کیت تو هم بود خانم آلنا از کیت پرسید که چیزی شده و اون گفتش نه... خلاصه ما رفتیم به اتاقمون ما سه تا پسر ها تو یه اتاق بودیم و کیت هم تو یه اتاق دیگه...
من رفتم تو اتاق کیت که ببینم حالش چطوره..
درزدم و گفتم
May I come in??
kate: Yes
Me: Are you okay?
Kate: It hurts..I feel pain in my butt yet
بهش گفتم میخوای برم پوست خیار بیارم و رو باسنت بذارم..آخه مامانش بعضی وقتها که از کون درد بعد از تنبیه شکایت میکردیم این کار و میکرد..
کیت: آره بیار خیلی درد دارم
من رفتم دو تا خیار آوردم ویه چاقو ...و پوست یه خیارو گرفتم و بهش گفتم که بر گرده و رو تخت بخواب
اونم برگشت و رو تخت دراز کشید و دامنشو بالا کشید.. خلاصه من هم رفتم در و کلید کردم که کسی تونیاد و نبینه
یه نگاه بهش انداختم و سرتا پاشو یه نگاه انداختم. وبعد دیدم که یکم شورتش قهوه ای شده.. رفتم رو تخت و زانو ها مو دو طرف پاهاش گذاشتم و شورتش رو کشیدم پایین..
و اونم داد زد که عجله کن و سریع پوست خیارو بذار و شورتمو بکش بالا....
منم که از این قضیه کلی خوشحال بودم و حال میکردم ...اولش گفتم من نگاه نمیکنم و بعد بهش گفتم که وای چقدر کونت قرمز شده...
اونم سریع تحت تاثیر قرار گرفت و آی آی کرد ولی جدا هم کونش سرخ شده بود یکم دستمو گذاشتم رو کونش واقعا گرم بود و حرارات میزد ازش.. یکم دیگه کونشو نوازش کردم و پوست های خیارو روش گذاشتم و اونم گفت که برو بیرون بس دیگه..میفهمن ها....
ما هم که تو عالم بچگیمون حالشو میبردیم دوباره خواستم حواسشو پرت کنم و گفتم چرا رنگ شورتت قهوه ای شده..
اه اه پی پی کردی و یه بو کشیدم از وسط باسنش دیدم چه بوی بدی میده..
Kate: I didn't pee
Me: Yes , you did
چرا کردی..از بوش معلومه
نه بخدا
راست میگفتش پی پی نکرده بود ولی اونجا چون با دستمال تمیز میکنن همیشه یه بویی تو شورت آدم هست.حالا فرض کنید آدم کون دردم داشته باشه معلومه که کمتر به خودش فشار میاره تا دردش نیاد
خلاصه بهش گفتم بذار تمیزت کنم و یه دستمال برداشتم و شروع کردم به مالش اطراف سوراخش
نکن یکی میاد ها...میفهمن ، مامان هم اسپنکمون میکنه ها
راست میگفت. کلیر به ما گفته بود هیچکی حق نداره باسن یا زیر شورت کسی رو نگاه کنه ..یه بارم که من داشتم باسن دنی رو بعد از تنبیه وارسی میکردم با چراغ قوه تو شب ..یهو اومد تو اتاق و منو اسپنک کرد..
از اون موقع این قانون رو گذاشته بود
من هم گفتم اون دوتا خوابن و آلنا هم داره لباس میشوره تازه درم بستس
خلاصه یکم انگشتمو از روی ذستمال کاغذی کردم تو سوراخش
کیت : نکن دردم اومد. اه.. اهو
منم یهو یه طوری شدم و ناخود آگاه شلوارم و کشیدم پایین البته شورتم بود سر جاش و روش خوابیدم و خودمو روش بالا پایین میکردم..
اونم هی میگفت چی کار میکنی نکن نکن
منم بدون اینکه اختیارم دست خودم باشه به کارم ادامه میدادم و اونم کم کم داشت خوشش میومد ،اینو از لبخندی که تو چشاش بود میشد فهمید..بعدش یهو یکی از خیار ها رو برداشتم و شروع کردم فرو کردن بهش......
کیت: نکن آخ آخ دردم اومد
منم شروع کردم با دستم بازش کردم که راحت تر بره توش.... و خیارو یکم دیگه کردم توش
بوی بدی از باسنش بلند میشد ....کسانی که سکس از پشت و تجربه کردن میدون چی میگم....همین که باز میشه بوش میزنه بالا....
در این حال بودم که یهو در زدن ...
سریع شلوارم و کشیدم بالا خیارو انداختم رو زمین و رفتم زیر تخت قایم شدم.. اونم سریع بلند شد شورت و دامنشو کشید سر جاشو و رفت دم در و درو باز کرد...
آلنا بود و اومده بود لباسهای کثیف رو ببره
آلنا: اه چه بوی بدی میاد تو اتاق
کیت هم که حسابی ترسیده گفت با صدای لرزان گفت نمیدونم نه، آلنا لباسهای کثیف کیت رو از توی کمد برداشت و یک دفعه چشمش به خیاری که روی زمین افتاده بود، افتاد. نزدیک اومد و دولا شد یه لحظه دلم ریخت نکنه منو ببینه و یا بفهمه موضوع رو
آلنا خیار و برداشت ولی کیت سریع اومد و خیارو ازش گرفت وتو سطل آشغال انداخت
و نگاه تعجب آمیز آلنا که میشد تعجب تو نگاهش موج میزد
آلنا کلا آدم موزی و خود شیرینی بود و چند بار با خود شیرینی هاش باعث تنبیه ما شده بود. البته یه بارم خودش سام رو اسپنک کرده بود و سام شکایتشو به والدینش برده بود و اونها میخواستن آلنا رو اخراج کنن که با موذی بازی خودشو نگه داشته بود....

خلاصه آلنا از اتاق بیرون رفت و من هم بیرون اومدم .کیت هم نق میزد که تقصیر تو و من همش بخاطر تو دارم تو درد سر میفتم و تنبیه میشم... منم از ترسم که یه موقع آلنا نیاد خیار و از سطل برداشتم و از اتاق خارج شدم..

به اتاق خودم رفتم ولی همش فکرم به این بود که نکنه موضوع رو فهمیده باشه و به کلیر و آقا منصور بگه..
نمیدونم چرا این کار ها رو میکردم..از همون بچه گی من حس جنسیم قوی بود و شاید بخاطر این حس قوی بود که اسپنک برام یه وسواس فکری شد و همیشه با اسپنک حس جنسی برام ایجاد میشد......

این داستان ادامه دارد.....
منتظر نظرات شما هستم...نظر یادتون نره ها..


9 comments:

  1. salam
    kheyli khoshhalam ke mibinam yek webloge jadid dar zamineye spanking rah oftade
    movafagh bashi
    ba enerjhi edame bede

    ReplyDelete
  2. Salam
    daset dard nakoneh

    ReplyDelete
  3. دانلود فیلم اسپنک
    www.mbn22.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. ارباب و مستر ارش هستم 29 از اکباتان استاد فلک، بانداژ، اسپنک، شکنجه و هارد سکس فقط سگ های ماده که رابطه واقعی می خوان زنگ بزنن 09393839536

    ReplyDelete
  5. عنی واقعی تنبیه رو اگه می خوای درک کنی ایمیل بزن و مشخصاتت رو بذا.شانس داشته باشی افتخار نصیبت میشه
    email:smartboy.borna@yahoo.com

    ReplyDelete
  6. ارباب و مستر ارش هستم از سعادت اباد استاد فلك، بانداژ، هارد سكس، اسپنك و شكنجه فقط برده ماده براي رابطه حضوري تماس بگيره ٠٩٣٧٣٩٠٩٦٨٥

    ReplyDelete
  7. سلام لينک دعوت گروه تنبيه بدني خاطرات و داستان تنبيه

    ورود براي همه ازاد

    لينک دعوت تلگرام :https://t.me/tanbih_spank_khatere

    خوشحال ميشيم بيايد تا شروع به پست گذاشتن بکنيم

    دورهمي براي علاقه مندان به تنبيه

    ReplyDelete
  8. سلام
    گروه خاطرات تنبیه بدنی برای علاقه مندان به تنبیه
    خاطرات تنبیه اسپنک فلک
    عکس ویدیو و گپ دورهمی
    لینک گپ https://t.me/tanbih_spank_falak

    ReplyDelete
  9. سلام
    چرا خاطرات تنبی مهتاب داخل سایت نیست
    اگه عکسی عکس یا نوشته اون رو داره خواهش برام ارسال کنید
    @nima10745
    تلگرام
    ارسال کنید ممنونم

    ReplyDelete